Suche
Datum:11.04.15
Titel:cfact.org v. 09.04.2015: Victory as WV School Board allows students to debate global warming
Link:www.cfact.org/2015/04/09/victory-as-wv-school-board-allows-students-to-debate-global-warming/
Details1:The West Virginia Board of Education voted yesterday to put an end to months of controversy and open up teaching standards to permit students to consider both sides in the climate debate.

The Board voted 6-2 in favor of amending the standards to, as the Charleston Daily Mail reports, “allow students to use scientific models to form their own conclusions on the debated topic.”

“Supporters of the changes, including board members Wade Linger and Tom Campbell, argued that ‘science is never settled’ and that debate will lead students into a deeper understanding of the issue,” the paper added.
...
Datei1:
Details2: 
Datei2:
Details3: 
Datei3:
Details4: 
Datei4:
Details5: 
Datei5:
Details6: 

Kurzmeldungen

Newsletter 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Newsletter abonnieren

 

If the facts change, I'll change my opinion.
What do you
do, Sir?

(John Maynard Keynes)

KlimaNotizen will dazu beitragen, dass die öffentlichen Diskussionen zur allgemeinen Klimaentwicklung ausgewogener werden.
Daher stehen hier vor allem Informationen, die in der öffentlichen Wahrnehmung zu kurz zu kommen scheinen.
Und daher ist KlimaNotizen selbst auch nicht ausgewogen.
Wer sich ein möglichst objektives Bild über Erkenntnisse und Meinungen verschaffen möchte, sollte selbst alle Informationen zur Kenntnis nehmen.
Dabei können die angeführten Links sehr hilfreich sein.

Impressum:
Klaus Öllerer
Viktoriastr. 5A
D30451 Hannover
Germany
email: klaus.oellerer@oellerer.net
phone: +49 (0)170 / 92 60 771

Die Inhalte angeführter Links und Quellen werden von diesen selbst verantwortet.

Diese Site dient ausschließlich wissenschaftlichen Zwecken